Підсумки 2023 року

Я уже бачу, що буде дуже важко, я давно перестала себе чути, тому підводити подібні підсумки року це щось на рівні з чимось магічним і нереальним. Але все ж я спробую, можливо щось з цього і вийде.

1. Найкращий момент року. 

Поїздка в Луцьк, поїздка у Львів, шашлики на природі, на дачі. І взагалі, найкращі були ті моменти, коли в душі був спокій. Коли мені не потрібно було хвилюватись, не потрібно було підбирати правильних слів. 

2. Що мене особливо надихало в цьому році? 

Сама я себе надихала, сама я себе просила, вмовляла. Взаправду був важкий рік фізично і морально. Я настільки віддалилась від себе. Я наскільки заснула в своєму коконі. Що мені дуже страшно і дуже важко достукатись до себе і почути свій внутрішній голос.

3. Головна новина року. 

Вагітність Маші. Це єдине, що прийшло в голову в даний момент. Нічого в моєму житті... ну, ні, звісно, головною новиною року було те, що мені зрадив коханий чоловік. Прямо у мене під носом. Прямо не ховаючись. А потім дівчина, з якою він мені зрадив, вийшла за свого хлопця заміж, з яким в момент зради зустрічалась. Кароче, то був моральний піздєц для моєї особистості. Я гарно свої емоції і почуття заховала і тупо хєрачила на трьох роботах, бо вдома ремонт в туалеті вимагав пограбувати банк, але ж я не обираю легких шляхів.

4. Гімн року.

Гімн України, який майже щоденно співаємо зранку після хвилини мовчання. Війна змінила нас, змінила погляди, вподобання і нашу сутність. 

5. Найважливіші люди в моєму житті. 

Дві Лєни, які незрозуміло як витримують мій характер. Моя одногрупниця і подруга Юля, яка робить мені шикарний манікюр кожного місяця. 

6. Що мені далось найважче? 

Пробачити зраду і повірити після цього людині знову. Не до кінця у мене це вийшло. Все одно я залишаю добрий десяток процентів на те, що це повториться і він оком не моргне. Тому у нас отакі зараз стосунки. Ми по окремості. Поки не вірю. Поки не можу.

7. Якого кольору був цей рік? 

Зелений. Цього року я особливо полюбила цей колір, хоча розумію, що він мені не дуже сильно пасує. Але у мене зелене все - пуховик, шапка, шарф, гольф, шкарпетки.

8. Яку подію цього року мені б хотілось запам'ятати назавжди? 

Поїздка у Львів. Ну бо блін, це не рік, а якесь безкінечне виживання. Я оглядаюсь назад і розумію, що ну дякую, що жива. Реально. А наступний рік - рік карми... Куди ще мені зараз карму до цього всього, майте совість.

9. Яке слово я найчастіше говорила? 

Блядь. Нє, ну серйозно. А як інакше було вижити з тими емоціями. А останнім часом - курча мати. Взялось від однієї блогерки. 

10. Мабуть, не варто було експериментувати з… 

Таблетками і зі своїм здоров'ям. 

11. Цей рік був прекрасний тому що...

Показав мені рівень моєї виносливості. І все ж десь там глибоко в душі я відчувала любов і любила сама. І відчувала себе щасливою.  

12. Какую внутреннюю проблему я успешно решил? 

Ніякої. Я сильніше усугубила ситуацію з тим, що всередині мене. Я поправилась на багацько кілограм. Так, нерви, гормональний збій і тд. В зал хєрачити, а не сьорбати вінішко. Самооцінка бажає кращого. Але при тому, я навчилась розрізняти маніпуляції, нав'язування почуття вини і приниження моєї гідності. Все ж я знаю чого вартую.

13. Кого я обнимал ночами? 
 
Саму себе і гірко плакала в подушку. Боже, який важкий рік. Мене там на витривалість здоров'я і нервів випробовували, чи як? П'ять разів чхнула. Браво.

14. Был ли у меня разговор, который все перевернул в моей голове? 

Та постійно всі розмови в моєму житті з "коханим" чоловіком перевертають все в моїй голові. Я так тоді усвідомлюю, як мені було добре самій. І яка я була дурна, коли обрала його. А вцілому я люблю свої розмови з Лєною, яка прям мій психолог і докопується своїми питаннями до таких глибин, що боженько спаси.

15. Какое новое дело я начал в 2023-м? 

Довго думала. Дуже довго думала, а потім згадала, що є в мене пара позитивних справ - я почала складати пазли, прям кайфово так складати, бо то заспокоює нерви, тренує зорову пам'ять і інтуїцію. Отут інтуїція прям дуже помагала, як би це дико не звучало. Ну а ще, надіюсь, до кінця року я почну вишивати рушника. Весільного. Ну на всякий випадок.

16. Если бы на один день я мог стать супергероем, что бы я сделал? 

Зупинила б війну. Всьо. В моєму житті супергерой ніц помогти не може. То тільки я сама. Бо то з мізками проблема. 

17. О чём я мечтаю? 

Про душевний спокій і тоді коли розум перестане перекрикувати голос серця. Щоб як колись. Бо так давно не було. Колись довірився розум проявам серця, а врешті вийшла хєрня і дуже больно. І більше серцю не дають право голосу.

18. Что я считаю своим главным достижением? 

Те, що я пережила стільки хуйні і я досі жива і навіть не сильно прям зійшла з розуму. Ну, хіба частково. Зовсім трошки.

19. Этот год можно описать одной фразой: ... 

Я вижила.

20. Последнее отправленное мной сообщение. 

Щоб ми вже тоді дійсно сім'я, дійсно разом

21. Цитата, подходящая для этого года. 

Не дочекаєтесь!

22. Выполнил ли я все, что запланировал на этот год? 

А я нічого не планувала, тому так, я все виконала. 

23. Сколько новых друзей я завел в этом году? 

Мої залишились зі мною, і це найголовніше. З кожним роком розумієш, що таке поняття як дружба - це про одного, максимум про двох-трьох. І я щаслива, що у мене є такі люди, які зі мною, які прям мої серця. 

24. Кому я помог в этом году? 

Не можу відповідати за інших. Собі допомогла. Пережити максимальне навантаження фізичне, максимально негативне відчуття моральне. Я є у себе. От оце найважливіше. І як круто, що я це розумію, в глибині, на автоматі, але я це розумію.

25. Где я побывал? 

Львів, Луцьк, Володимир

26. Какие дела я отложил на следующий год? 

Водійські права, поїздка в Одесу.

27. Чего я хочу добиться в новом году? 

Почути себе, відновити внутрішній баланс, усвідомити свою важливість для самої себе. І схуднути на 30 кг

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Вера Полозкова "Твой Т."

Выдержать...

06 липня 2023 року